18.8.10

hur ska jag nu kunna sova här inatt?!

jag såg just den vidrigaste spindel jag sett (om man inte räknar med dem på skansen akvariet) krypandes över min soffa! ljusbrun, stor - åtminstone 3cm - och med långa äckliga ben. jag blev såklart livrädd och bara slängde undan alla mina saker, men då råkades jag visst slänga bort spindeln någonstans också. så nu har jag ingen aning om vart den är.. men antingen så är den någonstans i soffan eller så i min säng. eller på mig, jag vågar inte ens kolla. men paranoid som man är så känns det ju som att den kryper runt på mitt huvud. men jag kommer i alla fall aldrig kunna sova här inatt, i alla fall inte innan jag vet att den är död.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar