huvudverk, ryggont och jag har käkat godis sen 12 för att försöka hålla mig vaken. hur som helst så slutade jag precis och helst skulle jag vilja lägga mig i sängen och se något avsnitt av the big bang theory, och sen sova. sova i några dygn eller så. det är dock inte möjligt, för det väntar en ny evighetslång dag imorgon.
anyways så har dagen varit okej antar jag, om man bortser från allt det där jag skrev nyss. de sista timmarna har varit väldigt effektiva, och den sista timmen har jag: städat köket, vattnat alla växter, lagat mat åt dem och badat alla tre. jo, och kammat/fönat kimi's hår. död är vad jag är.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar