1.9.10

när jag vaknade idag så var min första och enda tanke: jag vill inte vara här längre. och det har faktiskt inte något att göra med tidpunkten och faktum att jag var trött för att vakna (okej, lite kanske).. jag vill bara hem nu.

p.s. fortsättning följer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar