31.8.10




tjejernas favoritkanal är cbbc, vilket är typ som englands svar på barnkanalen. alltså mest bara crappy program.. men som tur är så är programledaren i alla fall söt (och nu menar jag inte den håriga saken, trots att han också är väldigt söt).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar