au pair i chelmsford.
2010/2011
30.8.10
bilder 25-29 augusti:
enorm läsk! (den "lilla" som faktiskt är en vanlig medium size, är till för att man verkligen ska kunna se hur stor den är.)
rabarberpaj+vaniljvisp (köpt) som jag åt för att fira min första månad här.
sötaste huset.
1 kommentar:
Mamma
augusti 30, 2010
Fina bilder :-)
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Fina bilder :-)
SvaraRadera