30.8.10

bilder 25-29 augusti:


enorm läsk! (den "lilla" som faktiskt är en vanlig medium size, är till för att man verkligen ska kunna se hur stor den är.)







rabarberpaj+vaniljvisp (köpt) som jag åt för att fira min första månad här.






sötaste huset.




1 kommentar: