jag förstår inte riktigt vilken av morgonrutinerna som ska bli svår nu när de börjar skolan på torsdag.. alla tre är ju alltid vakna innan sju, utan att jag behöver väcka dem. och det är till och med på dagar som denna då de är lediga och får sova till i alla fall nio. men nej.. de måste vakna innan sju, varje morgon.
personligen så avskyr jag att de är så här morgonpigga.. för jag är ju så trött.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar