au pair i chelmsford.
2010/2011
30.8.10
bank holiday?
det är vad det är idag. men är det någon som egentligen vet vad det innebär eller varför majoriteten är lediga just idag?
2 kommentarer:
Mamma
augusti 30, 2010
Ingen aaaning.. :-) är du oxå ledig? :-)
Svara
Radera
Svar
Svara
Ida
augusti 30, 2010
nej det är jag inte :)
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Ingen aaaning.. :-) är du oxå ledig? :-)
SvaraRaderanej det är jag inte :)
SvaraRadera