5.5.11

vi fortsätter väl med lite mer musik..
vad säger ni som bor i sverige? blir det här årets sommarplåga?
(den har nämligen spelats otaliga gånger på voice/p3 den senaste tiden)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar