8.5.11

idag har jag köpt en av förra årets (och med stor sannolikhet även det här årets) bästa skivor. Doo-Wops & Hooligans. vilket nog också är den bästa albumtiteln på väldigt väldigt länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar