igår/i natt var det sista gången jag träffade nina innan hon åker hem till vilhelmina. så väldigt trist eftersom att hon är en av mina bästa vänner här i england, men samtidigt så åker jag ju också hem snart så det kändes ändå helt okej. hade jag stannat här till juli hade det dock varit värre.. england är inte hälften så bra utan nina. och vi har bestämt att vi ska träffas i sommar så det ser jag fram emot!
och idag så åkte jag in till london för att träffa fina elin en sista gång. jag kommer inte hinna med att åka dit någon mer gång innan jag åker hem till sverige så det blev alltså även att säga hejdå till london. eller snare på återseende, för vi kommer ses igen.
jag och elin kommer nog också ses igen, så det är det man får ha i tanken när det är såna här jobbiga dagar. och jag har alltid velat besöka skåne så det blir ju perfekt!





Inga kommentarer:
Skicka en kommentar