till att börja med så var det ju underbart med en 3e placering! och man får väl säga grattis till eric saade. men nu några punkter från kvällens final.
1. idag var man stolt över att vara svensk!
2. båda mina länder var bland de bästa. och det är ju en oskriven lag att man måste hålla på sverige, så såklart hoppades jag på vinst. fast om man ska strunta i den där lagen så var ju uk bättre. enligt mig så utklassade blue resten av startfältet.
3. kommentatorerna här var ungefär en miljard gånger bättre och framförallt mer underhållande än de på svt. speciellt eftersom han mer eller mindre avskydde hela esc.
4. den här punkten blir tillägnad josefine. uk och england älskar danny! han är tydligen väldigt populär här och ev av kvällens höjdpunkter (enligt vääldigt många) var när just danny presenterade sveriges poäng.
DANNY!!!!!! :D :D :D
SvaraRaderajag tyckte inte om uks låt så värst, blue hade kunnat göra så mycket bättre ifrån sig än vad de gjorde. ^^
SvaraRadera