15.5.11

det här har varit bästa helgen på evigheter! det känns ju lite som att man inte riktigt vill åka hem nu..

igår så var det då flickornas första holy communion och de var så väldigt fina! efter det så shoppade jag lite och sen på kvällen så hade vi eurovision häng och beställde hem kinamat! 4 av 5 toasters får lördagen.

idag så har jag sovit länge, fikat på nero - samt träffat oronzo (något som jag nämner enbart för annie), umgåtts med underbara vänner (det suger så att lovisa som är så bra skulle flytta hit bara veckor innan jag åker hem) och gått på bio. det var jag, josie, lovisa, mareike, nicola, annika och en ny tjej som jag inte kommer ihåg namnet på, och vi så water for elephants. filmen kan jag absolut rekomendera för det är nog den bästa jag sett på länge! söndagen får 5 av 5 toasters.

en toppenhelg har det varit med andra ord!
och under de bästa dagarna så fotar man ju aldrig några bilder så tyvärr finns det inga att visa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar