ja precis så känns det.
det är nu 16 april och det är för sent att ångra sig. gjort är gjort och i det här fallet, valt är valt. inte för att jag vet om jag egentligen alls ångrar mig.. det är nog bara insikten att jag inte får göra det som tar fram den där ångesten.
tänk om jag kanske ändå vill bli högstadielärare? det som jag inte ens tog med bland de tio första.
Känner precis samma!
SvaraRaderaskönt att man inte är ensam om det då. har du sökt in till något? :)
SvaraRaderaVad har du sökt in till Ida? :)
SvaraRaderajag har sökt fastihetsmäklare (märker nu hur otroligt tråkigt de låter men iaf), spa terapeut och grundskolelärare. men har dock ingen aning om jag ens vill bli det! men sökte mest för säkerhetsskull. Dudå? :)
SvaraRadera