äntligen är det fina vädret tillbaka!
trist nog så kommer det inte särskilt lägligt eftersom att jag börjar jobba igen imorgon. när jag är ledig så är det mulet och väldigt kallt, men när jag nu ska jobba 07-19 på måndag och tisdag så lovar de 22 grader och sol. men det är bara att gilla läget.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar