den här veckan kommer vi inte alls överens, jag och fröken svår. och det gör mig trött. så väldigt trött. otrevlig blir jag också.
sen så hjälper det inte heller att jag försöker sova de där 8 timmarna men ändå aldrig blir riktigt pigg. sömnen fungerar liksom inte som den ska den här veckan. den fyller inte sin funktion.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar