21.3.11

tema: saknad.

idag saknar jag nämligen en massa fina människor lite mer än vanligt. det finns inte något direkt skäl till det, utan det går lite i perioder helt enkelt.

samt alla andra vildar, men det finns inga bilder på er sen min dator dog i höstas.

finaste amanda!
och sist men inte minst, gemma.
min favorit holländare! bättre tjej får man leta efter alltså.

5 kommentarer:

  1. finaste du Ida! när återvänder du hem till Sverige? jag tycker att du ska komma och bo lite hos mig i hufvudstaden!

    SvaraRadera
  2. åker hem i slutet på maj! (jag går inte ut med det exakta datumet här i bloggen för jag försöker hålla det hemligt för de där hemma. tänkte att det ska bli en liten överraskning, haha)
    och om ekonomin tillåter så kommer jag absolut och hälsar på dig i sommar! jag saknar dig här i england amanda <3

    SvaraRadera
  3. Saknar dig med! Snart kommer du! :) <3

    SvaraRadera
  4. du glömde lägga dit en bild på mig.... ;)

    SvaraRadera
  5. jag saknar dig och england något rysligt! <3

    SvaraRadera