och det här med barnens beteende just nu tär verkligen på mig. det känns lite som att vara tillbaka på månad 1. jag vet inte riktigt vad som har hänt med dem, men det är i alla fall inte kul. ingen lyssnar, sämst attityd, de ljuger, slåss, ja.. ni förstår nog vad jag menar. men jag lovar att uppdatera mer när allt ordnat upp sig, och tillsvidare får ni lite bilder på skyskrapor.














Inga kommentarer:
Skicka en kommentar