22.3.11

det är mycket just nu. stress (hur ska jag hinna med allt som ska göras på de dryga två månaderna som är kvar? och att jag är så väldigt less på att planera hjälper inte direkt..), jobb, tjuriga barn, etc.

och det här med barnens beteende just nu tär verkligen på mig. det känns lite som att vara tillbaka på månad 1. jag vet inte riktigt vad som har hänt med dem, men det är i alla fall inte kul. ingen lyssnar, sämst attityd, de ljuger, slåss, ja.. ni förstår nog vad jag menar. men jag lovar att uppdatera mer när allt ordnat upp sig, och tillsvidare får ni lite bilder på skyskrapor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar