25.3.11

jag vill väl också ha våfflor.

3 kommentarer:

  1. jag vill väl också ha sommar ;)

    SvaraRadera
  2. Du får ha en försenad våffeldag i slutet av maj :-)

    SvaraRadera
  3. ja, jag får nog det :)
    för här i huset finns inget våffelhjärn, och föressten så har de inte ens våffelmix i det här landet. endast färdiga, äckliga, sega våfflor i pappersförpackning.

    jennica: haha. ameen då väljer jag nog ändå sommar framför våfflor ;)

    SvaraRadera