ja, jag får nog det :) för här i huset finns inget våffelhjärn, och föressten så har de inte ens våffelmix i det här landet. endast färdiga, äckliga, sega våfflor i pappersförpackning.
jennica: haha. ameen då väljer jag nog ändå sommar framför våfflor ;)
jag vill väl också ha sommar ;)
SvaraRaderaDu får ha en försenad våffeldag i slutet av maj :-)
SvaraRaderaja, jag får nog det :)
SvaraRaderaför här i huset finns inget våffelhjärn, och föressten så har de inte ens våffelmix i det här landet. endast färdiga, äckliga, sega våfflor i pappersförpackning.
jennica: haha. ameen då väljer jag nog ändå sommar framför våfflor ;)