den här helgen har varit helt ohändelserik så det är nog därför som det också varit helt tomt här på bloggen. jag har mest bara sovit och ätit, lite som skalman alltså. men imorgon är det måndag så då är det dags för en ny vecka och massa jobb så att sova har varit välbehövligt. veckan börjar med en frukost på nero tillsammans med nina (och ev isabella) så det ska bli riktigt kul. det blir massa au pair prat, planering av brighton och lite allmän uppdatering om hur livet är i drama land. man måste nog ha varit au pair för att förstå det där med drama land.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar