jag sitter i min säng med mina två katter (de sötaste i världen) och känner mig lite ledsen. det är ju så väldigt snart jag ska åka hem och jag vill inte åka utan dem. men jag kan ju inte heller ta med dem, för det tror jag inte att familjen tillåter. dilemma.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar