au pair i chelmsford.
2010/2011
10.2.11
på 1,5 timme har jag: lagat mat, ätit middag, diskat och städat undan i köket, matat katterna, hängt tvätt, rullat in soptunnan samt tagit ut sopsorteringen och sist men inte minst badat alla tre tjejerna och fönat kimis hår. supernanny eller vad?!
1 kommentar:
Mamma
februari 10, 2011
Det var att vara effektiv.. Jag är imponerad :-)
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Det var att vara effektiv.. Jag är imponerad :-)
SvaraRadera