10.2.11

på 1,5 timme har jag: lagat mat, ätit middag, diskat och städat undan i köket, matat katterna, hängt tvätt, rullat in soptunnan samt tagit ut sopsorteringen och sist men inte minst badat alla tre tjejerna och fönat kimis hår. supernanny eller vad?!

1 kommentar:

  1. Det var att vara effektiv.. Jag är imponerad :-)

    SvaraRadera