6 månader i england har helt klart förbättrat mig. i alla fall när det kommer till min telefonfobi. ikväll har jag nämligen pratat på skype (utan video) med en okänd människa i 50 minuter utan ångest eller obekväm tystnad. och jag är faktiskt väldigt stolt över mig själv!
anyways, familjens ev nya au pair, josephine, var sjukt trevlig och jag hoppas att de väljer henne.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar