efter några timmars trevligt umgänge så sitter jag äntligen hemma i min säng. inte för att det har varit en trist kväll eller så, för som sagt så var det väldigt trevligt.. men jag var helt enkelt inte på humör. den här veckan har varit extrem på alla sätt och vis och därför bestämde jag mig för att det fick räcka med att vara social till 2am.
imorgon kring 12 kommer nina och hämtar upp mig också ska vi åka in till stan och träffa gemma och mareike. på schemat står bio och det blir black swan som jag väldigt gärna velat se, så vilken bra timing att g och m redan hade planerat att se den i helgen.
så, bio och café nero fika med fina vänner imorgon. tummen upp på det va.
och godnatt.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar