3.2.11

åh vad gärna jag skulle vilja ha en biljett till chelsea-liverpool matchen nu på lördag!





men, jag får försöka hitta biljetter till någon annan match senare i vår. varför inte chelsea-manchester city eller arsenal-man united..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar