30.1.11

wakey! wakey! - war sweater

ikväll ska hostmum prata med en ny svensk au pair.

5 kommentarer:

  1. ska du hem tidigare? eller är det för när du åker som planerat?! :o

    SvaraRadera
  2. men a.t! du läser väl min blogg?! xD jag har ju skrivit att jag kommer åka hem tidigare.. dock inte än på ett bra tag.

    SvaraRadera
  3. jo det har jag läst! men tänkte om du kommer hem ännu tidigare :D

    SvaraRadera
  4. haha, nädå. det blir lite tidigare men inte ännu tidigare.

    SvaraRadera
  5. Aha (synd) ;)
    Hur gick intervjun, vet du det?

    SvaraRadera