30.1.11

det har varit en rätt bra dag idag.
om man bortser från ett vidrigt magont så har det till och med varit en bra dag. den började i alla fall med färgkonsulation med liam på options (och vi hittade en riktigt fin brunfärg som jag ska färga om några veckor) och sedan lite obligatorisk shopping. jag ska ta tag i min näring/vitaminbrist så det blev bla shopping på en hälsokostaffär. och jag måste säga att jag kände mig lite som en drogmissbrukare när jag kom hem med två burkar fyllda med diverse piller. burkarna innehåller dock inget farligare än omega 3 och abc kapslar. också nu ikväll så har jag umgåtts med mina favorit nederländare; gemma, ruud och harman (trist nog så var jantine sjuk), samt två tyskar och två tjeckier. nu har det dock hunnit bli alldeles för sent så att sova är nog det enda rätta.. så, godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar