den här veckan blir det trist nog varken pilates eller spinning. för det är så att vi håller på att renovera övervåningen så jag måste vara hemma och hålla koll på hantverkarna. eller rättare sagt, öppna dörren åt målaren när han kommer och sen låsa den när han är färdig. så jag får väl helt enkelt ta igen träningen nästa vecka.
annars så händer det inte så väldigt mycket just nu, men då är det ju som det brukar. tisdagar är sällan de mest händelserika dagarna. dock så tänkte jag ta reda på vad det blir för äventyr den här helgen, förutom att gå på färgkonsultionen som jag avbokade förra veckan. 
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar