2010/2011
Snygga bilder.. Vilket mysigt ställe det verkar vara, med smala gator! Måste vara ännu finare på sommaren.. :-)
jo, på sommaren är det nog ännu bättre! :)
Snygga bilder.. Vilket mysigt ställe det verkar vara, med smala gator! Måste vara ännu finare på sommaren.. :-)
SvaraRaderajo, på sommaren är det nog ännu bättre! :)
SvaraRadera