23.1.11

cambridge, 22 januari. (alla bilder är i fel ordning, men om ni tittar på dem nerifrån och upp så borde det bli rätt)




































2 kommentarer:

  1. Snygga bilder.. Vilket mysigt ställe det verkar vara, med smala gator! Måste vara ännu finare på sommaren.. :-)

    SvaraRadera
  2. jo, på sommaren är det nog ännu bättre! :)

    SvaraRadera