
- tagen fungerade helt ok och jag tog mig bade in till london och hem. trots att stratford var en aning forvirrande..
- london var insane, men man far ju faktiskt skylla sig sjalv om man aker dit tre veckor innan jul. och det ar ju knappast battre nasta lordag...
- jag hittade varken det jag akte in till london for att kopa eller sarskilt manga julklappar (bara tva st). dock kopte jag en mycket mysig stickad troja, bara for att dagen inte skulle vara helt bortkastad.
- idag slog vadret om helt och nu ar det +4 och nederbord i form av regn.
- det ar 40 minuter till jag ska ivag och barnvakta. nervos.
- det ar 40 minuter till jag ska ivag och barnvakta. nervos.
- idag julpyntar vi har i huset och imorgon ska vi ta fram julgranen!
trott.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar