2.11.10

vem kan glömma att stjärnorna någon gång blir stenar

idag har det varit en dag av skratt, gråt, glädjande telefonsamtal och mindre roliga telefonsamtal. och död.

2 kommentarer:

  1. Vad är det då som hänt? Vaddå död?

    SvaraRadera
  2. barnens gammelmormor dog igår.

    SvaraRadera