2.11.10


mina brev samlas på hög och jag borde verkligen svara på dem snart.
jag vill ju svara på dem.
men det går helt enkelt inte.. och för varje dag så blir det bara svårare.
imorgon tänker jag göra ett nytt, sista, försök.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar