5.11.10

min dator ar dod och darfor kommer det inte bli nagra uppdateringar har pa ett tag. inte heller kommer det ga att fa tag i mig pa fb, sa vill ni nagot sa smsa eller ring. jag haller dock tummar och tar for att det inte kommer droja till jul (eller langre) att fa den fixad.. och att inte alla mina bilder pa datorn kommer forsvinna. usch.. hemska tanke.

p.s. julbelysningen i london tandes igar av take that. mysigt!
p.p.s nu har det ocksa borjat julpyntats i chelmsford. det ar riktigt fint, men an har de inte tant belysningen har. men skulle tro att det blir valdigt snart med tanke pa hur tidiga de ar med allt.
p.p.p.s ikvall ar det bonfire, sa da ska jag nog joina vardfamiljen och se pa lite fyrverkerier och eld.

nu ska jag ta tag i lite jobb. om jag far katten att flytta sig dvs. hon ar sa onodigt kelig. det forsta jag ska gora ar att fixa fardigt bellas skolprojekt. fint med en au pair, da slipper man gora laxorna sjalv, ha!

2 kommentarer:

  1. MEN NEJ!
    du kommer väl ändå hit den 20e?
    mitt nummer är 0046735391085 och till huset är det 01242521883! hör av dig söta!

    SvaraRadera
  2. (lanade mina barns dator for att kolla mailen och fb, darav stupid english keyboard utan fina svenska bokstaver)

    jag kommer absolut och halsar pa dig 20! vi ska se hp, no doubt about that. jag sparar ditt tel nr ocksa far vi helt enkelt prata pa tel om inte min dator fixar sig. mitt nr ar (+44)07563819075

    det kommer dock en pc doctor hit idag och ska kolla pa den sa jag haller tummar och tar for att det loser sig redan i veckan! :)
    <3

    SvaraRadera