till syster och vildarna (kanske framst anna nilsson och jennica):
bilder fran stockholmsresan vi gjorde med klassen, studentveckan, studenten, etc, har ni kvar de bilderna? och vill ni vara snalla och dela med er av dem? for om jag vill ha min dator lagad.. inom en snart framtid sa innebar det att jag behover byta ut harddisken och att jag inte kommer ha nagra bilder fran juni-nu. sa jag kommer vara i behov av lite bilder.. for aven om jag inte kommer kunna fa tillbaka mina bilder sa vill jag garna ha nagra av er. om ni vill dela med er dvs. svara som kommentar idag helst, tack pa forhand.
syster: vad har du for bilder pa din dator.. du rakar inet ha nagra fran min kamera eller sa? plus skulle du kunna kolla om mitt usb ligger nagonstans hemma i sverige, hos mamma eller pappa. men mest troligt hos pappa. tack.
Hej syster.. Som du nog vet så gick ju min dator också sönder och det var just och just att jag fick räddat mina bilderna, så alla bilderna jag har är på mammas dator, så det är hon som måste kolla upp det.
SvaraRaderaJag har varit och kollat i ditt rum efter USB, kollade på alla bord, i bokhyllan och på de andra synliga ställen och om du inte har gömt det någonstans så är det inte här. Jag har också för mig att du packade ner det, du höll ju på med nycklarna och det när du packade och du frågade mig om du skulle ta bort skåpnyckeln från USB.. Om det är något annat du behöver ha kollat upp så skriv, jag hjälper mer än gärna!
kram
dela med mig gör jag gärna, men jag har inte särskilt många bilder eftersom.. ja, du vet, vårterminen var inte riktigt min bästa period så jag tyckte det var värt att fota något ^^ men det lilla jag har kan du så klart få :)
SvaraRaderabra, thx :)
SvaraRaderajo, jag har ocksa for mig att jag packade ner det.. men jag kan verligen inte hitta det sa.. hoppades att jag mindes fel.
hej läckert!
SvaraRaderajag hann se ditt meddelande på facebook igår men jag har magsjuka, feber, ont i huvudet & i halsen så jag somnade sex igår & vaknade nyss men jag har bilderna från allt så självklart kan jag skicka dom till dig :D