12.11.10

jag misstanker att det ar hal i min luftmadrass. for det spelar ingen roll hur mycket jag blaser upp den, den ar anda typ halvtom och valdigt, valdigt, mjuk. som om det inte var nog illa att sova pa en luftmadrass till att borja med. naval..

2 kommentarer:

  1. sover du fortfarande på luftmadrass? SKANDAL! <3

    SvaraRadera
  2. jo. firar fyra manader pa luftmadrass snart.. och tro mig, det har satt sina spar pa min rygg! <3

    SvaraRadera