13.11.10

vaknade 05 och det var nastan ingen luft kvar i madrassen. da fanns det inte sa mycket annat att gora an att ta tacket och kudden och forflytta sig till golvet. sa jag har alltsa sovit pa golvet inatt.. och nu har jag ont i varenda led i kroppen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar