14.11.10

feber (38.5), har ont i halsen, oronen, huvudet, och alla andra kroppsdelar.. och imorgon ar det mandag. jag har matt battre.

1 kommentar:

  1. Hoppas du har typ Alvedon att ta.. Trist att du blivit sjuk! Har varit internet-lös tills nu så jag har inte hunnit kolla tidigare om du hade uppdaterat din blogg...

    SvaraRadera