22.11.10

breathe in, breathe out

idag gar jag och lagger mig med blott har, vilket jag kommer angra imorgon, men det finns helt enkelt inte tid. inte tid till att torka det eller gora allt annat som jag borde eller vill gora.
idag kom min dator pa posten, helt fantastiskt vad fort det gick! men den ar helt frammande och kanns inte alls som min, men om jag lyckas hitta lite av den dar tiden imorgon sa ska jag fixa det. den kommer dock vara pa engelska med tillhorande engelskt tangentbord i ytterligare en manad (jag overvager att skriva pa engelska tillsvidare). sen sa kranglar aven internetet men det har det ju alltid gjort. nu ar det dock mer an nagonsin.

(mer intressant) text och bilder kommer nar det kommer. och jag ar sa ofattbart less pa allt just nu. jag behover semester - semester utan barn, tvatt, och matlagning. usch vad jag avskyr att laga mat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar