idag kom min dator pa posten, helt fantastiskt vad fort det gick! men den ar helt frammande och kanns inte alls som min, men om jag lyckas hitta lite av den dar tiden imorgon sa ska jag fixa det. den kommer dock vara pa engelska med tillhorande engelskt tangentbord i ytterligare en manad (jag overvager att skriva pa engelska tillsvidare). sen sa kranglar aven internetet men det har det ju alltid gjort. nu ar det dock mer an nagonsin.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar