23.11.10

19 mars spelar hakan pa -30 i lulea och det skulle vara fint att vara dar. och idag har jag kopt mig en fodelsedagspresent for det tyckte jag att jag var vard. en billig, rod, liten mp3 att ha tillsvidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar