2010/2011
tror jag hade mer uselt... du har i alla fall inget dropp hängandes i armen och dina armväck ser ut som om de tillhör en knarkares ;)
välkommen till livet så är det att bli vuxen :(
tror jag hade mer uselt... du har i alla fall inget dropp hängandes i armen och dina armväck ser ut som om de tillhör en knarkares ;)
SvaraRaderavälkommen till livet så är det att bli vuxen :(
SvaraRadera