15.10.10

IDOL

linnea är ju bara för bra. coolare tjej med en så grym röst får man verkligen leta efter. hon utklassar ju de andra tjejerna i alla fall. sen så är ju charmiga herr weise en favorit bland killarna. tillsammans med olle såklart. och varför hängde alice löst?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar