klockan är bara nio, men jag har redan på mig min pyjamas och ligger i sängen. det är en sån kväll idag. och nu väntar jag bara på att idol avsnittet ska laddas upp på tv4play. annars så har dagen varit väldigt ohändelserik (det är nog inget riktigt ord, men eftersom att vi i norrland lägger till ett o- framför alla ord så får det funka) och lång. eller seg är nog det rätta ordet. jag har även spenderat dagen med att äta aldeles för mycket onyttiga saker, men det är ju faktiskt fredag och fredagsmys så jag antar att det är ok. tips på vad jag ska göra imorgon?
åk till cheltenham`? :)
SvaraRaderaFar ut på en upptäcksfärd med kameran i högsta hugg så jag får se lite mer hur det ser ut där runt omkring ;D
SvaraRaderadeal!
SvaraRaderalite bilder ska jag nog lyckas fixa.
och amanda, just nu måste jag spara pengar.. men jag kan komma och hälsa på dig i november? ;)
Ikväll kollar vi på den här: http://www.discshop.se/shop/ds_produkt.php?lang=&id=83274&lang=se&subsite=start&&ref=
SvaraRaderaSynd bara att man inte kan maila över filmen så du oxå hade fått skratta ikväll :-)
nej vad kul med måns möller!
SvaraRaderaJag väntar med spänning ;D
SvaraRadera