8.10.10

jag finner det svårt, ja nästan omöjligt, att både tvätta och stryka när det tvunget skulle bli strömavbrott. så jag äter polly istället (tack fina familjen). en rätt bra deal tycker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar