jag tror att jag håller på att frysa ihjäl. det går verkligen inte att beskriva hur kallt det är här just nu - både ute och inne. jag må ha bott vid polcirkeln i 18 år, men den här sortens kyla har jag faktiskt aldrig varit med om. 7 grader i sverige och 7 grader i england är inte samma sak. kylan i sverige är konstigt nog.. varmare? det kanske har med snön att göra.. här är det så rått och kylan är vass.
och jag tycker så synd om mina barn som tvingas vara ute i kjol och ballerinaskor. jag har kängor, vantar och halsduk och jag fryser. nä, skoluniformer är fruktansvärt. och om de nu ska behöva ha det så kan de väl ändå få ha rejäla skor och byxor som pojkarna.
"mina barn" :D
SvaraRadera