20.10.10

!

nu har det värsta hänt. eller kanske inte riktigt, men nästan. det platsar i alla fall på top 10 listan över de värsta sakerna som kan hända just nu. min mp3 har slutat fungera. fast egentligen så vet jag inte om det är något galet med datorn eller mp3, men jag väljer att tro på det senare. den fungerar som den ska men det går inte längre att ansluta den till datorn, vilket jag måste göra varje gång jag ska ladda den. så nu har den snart slut ström och jag kan omöjligt ladda den. suck.

att köpa en ny mobiltelefon är i alla fall för tillfället inte något jag prioriterar. musiken kommer före. och då är det säkert någon smart person som tänker att jag väl kan köpa en musik-mobil och kombinera de båda. men nej.

1 kommentar:

  1. Har du varit slarvig när du ska dra ut den från datorn så själva usb grejjen pajjat? Prova köpa en ny kabel! ;D

    SvaraRadera