jag har ont i huvudet. eller i pannan mer exakt. vad som ligger bakom smärtan är världens största finne (jag är övertygad om att det är guiness-storlek på den) och sånt är ju alltid trevligt. så just nu gör jag mitt bästa med att sminka över den. men i skrivande stund så ser det dock värre ut än det gjorde innan jag började leka med sminket. kul.
på 2 timmar ska jag gå på bio, the death & life´of charlie st.cloud, trots att jag är övertygad om att den kommer vara en besvikelse. men eftersom att jag igår läste ut boken så känner jag ändå att jag vill se filmen. bara just för att se hur de har lyckats förstöra den. förutom faktumet att de har zac efron i huvudrollen dvs. biosöket blir föressten tillsammans med minita (tyskland), anette (danmark), mareike (tyskland), katharina (tyskland) och gemma (holland). överdrivet med tyskar här eller vad. håll en tumme eller två för att biobiljetterna inte är slutsålda (nej, vi har inte bokat).
p.s. josse boken blev sämre ju mer jag läste i den. från början var den riktigt bra, i mitten blev den skum, sen blev den lite bättre igen och slutet var bara för mycket.
Åh Ida.. det finns så mycket vi behöver prata om! Jag behöver uppdateras och DU behöver uppdateras! Martin har dykt upp igen! Sen är det massor med andra saker som händer och sker.. eller massor men jaa ;D åhåhåhåhåhhhh
SvaraRaderaOK! men du borde egentligen inte få gå och se på filmen utan mig :(
SvaraRadera