imorgon kommer jennica hit och det kommer bli 3 (också två halva) helt fantastiska dagar, det är jag övertygad om. åh, vad jag längtar! men samtidigt så är det lite bitterljuvt. för när hon väl är här så betyder det ju att hon snart kommer vara hemma i sverige igen.. och att jag inte längre har något att se fram emot. men nu fokurserar vi på det positiva istället. imorgon kommer jennica!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar