21.10.10

är det ok att tycka om whip my hair med willow smith? nej, jag tror faktiskt inte det.. men det går nog inte att förneka att hon har talang.
(nya rihanna eller vad?)
http://www.youtube.com/watch?v=o5mKAgb5px0&ob=av2n

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar