au pair i chelmsford.
2010/2011
4.10.10
1-3 oktober (dålig blogg bildkvalitet. men klicka på bilderna så blir det nog i alla fall lite bättre).
ha ha. den här är så galet turist
ig
.
de obligatoriska bilderna:
denna snubben hittade vi i biljettkön till london eye:
och även denna mannen:
såhär nära himlen var vi:
1 kommentar:
Mamma
oktober 04, 2010
Fina bilder från ett fint London :-)
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Fina bilder från ett fint London :-)
SvaraRadera