4.10.10

1-3 oktober (dålig blogg bildkvalitet. men klicka på bilderna så blir det nog i alla fall lite bättre).






ha ha. den här är så galet turistig.



de obligatoriska bilderna:


denna snubben hittade vi i biljettkön till london eye:
och även denna mannen:














såhär nära himlen var vi:





1 kommentar: