5.9.10

p.s.

1. jag har hittat laktosfri glass. självklart krävs det svenskar för att klara av att göra det, enda laktosfria glassen i det här landet är nämligen "swedish glace".
2. inne på affärerna här så spelar de nästan alltid agnes. det är väldigt bitterljuvt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar